неделя, 29 септември 2013 г.

Есенна украса!

Есенна дойде и в нашия дом. Това е моят любим сезон. Носи ми много положителни емоции още от детството ми, може би заради приближаващия ми рожден ден :)

Направихме си и украса според сезона с учебна цел - Ния да се запознае с настъпващите промени в годишния цикъл  и за наслада. Подобно на зимната ни украса използвах голям лист хартия, но кафява този път, все пак е за дървото и няколко листа в подходящи цветове за есенните листа. Мислех да използвам истински есенни листенца, но се отказах, лесно се ронят. От изрезките се получиха катеричката, ежко и тиквата, вложението е съвсем скромно, но според мен се получи красиво!

Аз изрязах всичко, залепих дървото на прозореца, а Ния се погрижи да  налепи всичко останало на посочените места с тиксо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар