сряда, 12 юни 2013 г.

Цветни експерименти - жълт и син пластилин

Днес предложих на вниманието на Ния 2 цвята пластилин по рецептата на Хедра + 1 с. л. пшеничено нишесте за еластичност. Жълт и син. Показах как се смесват цветовете и какъв цвят се получава като резултат. Дадох и и един доста тъп нож да се учи да реже, но все пак да има едно на ум, че не е играчка.

Беше и много интересно. Дори на следобедната разходка излязохме с дъската и пластилина, за да го покаже на приятелката си.

Пластилинът е доста по-мек и лесен за употреба от този в магазина. Можете да си го приготвите за 5 минути и не е нужно да се притеснявате, че се смесват цветовете или, че ще изсъхне.
Приятна игра!



3 коментара:

  1. Страхотна идея! Ще го имам предвид, макар че имаме доста купен такъв. Децата обожават да играят с него! :)

    ОтговорИзтриване
  2. След година, две се надявам да пробвам тази рецепта - и на мен идеята много ми допадна (дано не я забравя, когато ми потрябва :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей,
    очаквам само твоя адрес, за да изпратя подаръчетата от "Сподели ме за късмет"
    Пусни ми го моля те на: florilea@abv.bg
    Поздрави и усмивки.

    ОтговорИзтриване