сряда, 14 ноември 2012 г.

Шал-шапка или снуд!

Нося шапка само в краен случай, много малко модели ми отиват. Даже имам само една, плетох я, докато бях бременна. Основната причина да не ги обичам, е че ми сплескват косата и като махна шапката прическата ми е направо комична.

Затова реших да си направя този шал. Дълъг е 150 см., широк 50 см. и зашит откъм късата част.

Основната част е права плетка с дантела по краищата за разкош. Прилича ми на шал от руските приказки :)

Най-хубавото е, че може да се ползва и за шапка без да разваля прическата. Като застуди  вече няма да ми мръзнат ушите :)

Плетох го от прежда Ира 85% вълна. Малко боцка, но за разлика от повечето хора  за мен е приятно.
Това е схемата на дантелата.

4 коментара:

  1. Много красив снуд се е получил, оригинална идея!

    ОтговорИзтриване
  2. Шалът е толкова нежен и романтичен, фантастичен! Завиждам ти за умението да плетеш, аз се пробвах, ама нали се брои при плетката пък мислите ми все някъде се отнасят, та нещо не ми излиза математиката и се отказах за сега. Пак ще се пробвам, след време може да ми се получи. Усмивки.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви!
    Стефи, не се отказвай! Дори с по-обикновени плетки се получават добри резултати. Аз майсторски плетки досега не съм захващала, все гледам да е нещо лесно и бързо.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря Мира за милия коментар в оттатък дъгата, повтарям се но не намерих мейл за да ти пиша. Видях чудесните ти многократни гащи пеленки и ще се радвам да направим тим в една публикация с цел популяризирането на този тип пеленки и плетива. Ако си съгласна ще бъдеш може би първия ми официален гост които ще поеме цяла публикация в моя блог със снимки и всичко както си е реда. Може да го направим сега преди празниците, или след това както ти е удобно. Пиши ми... ако си нямаш нищо против. aleksandrova@email.cz ivalex

    ОтговорИзтриване